Labels

zaterdag 5 oktober 2019

512 Lambert Jansen Pannevis + broers en zussen en hun kinderen


Deze website is een overzicht van alle voorouders (+ broers en zussen en hun kinderen) van mijn vader 2 Johannes Antonius (Jan) Jansen
Ik heb mijn vader het voorloopnummer 2 meegegeven.
Zijn ouders zijn 4 Johannes Jansen en 5 Theodora Everdina Stegeman.

Nummers van alle voorouders vind je hier: Genealogie Jansen: Nummers van alle voorouders

Ik heb alle voorouders ook verwerkt in schema's (kwartierstaten), die je HIER vind

En  HIER een overzicht van alle voorouders van
mijn moeder: 3 Wilhelmina Johanna (Miny) Wolfkamp

Op de site staan ook een aantal links, die doorverwijzen naar de site van familysearch.
Gebruik hierbij om in te loggen gebruikersnaam: jopiepopie en wachtwoord: jooriginal9


Hieronder de gegevens van 512 Lambert Jansen Pannevis en alle broers en zussen
Dus de kinderen van 1024 ??? en 1025 ???




512 Lambert Jansen Pannevis
  geboren ?
  bewoonde in 1676 erve Bouhuis in Lente en in 1678 de Kolde Aeh in Lente
  getrouwd met
- ????

  - En hun kinderen: zie: 256 Jan Lamberts Everinclo + broers en zussen en hun kinderen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten